עורך דין תאונות עבודה

חובת המעסיק לספק לעובדים תנאי עבודה בטוחים, המעסיק אחראי לספק את הנדרש, למשל, מפעלים שבהם יש חובת חבישת קסדה או מגן עיניים, עבודה בגובה וכדומה. במקרה של תאונת עבודה חובת המעסיק לחייבו לשלם פיצויים לעובד בגין רשלנות. במקרה של תאונת עבודה העובד יפנה למוסד לביטוח לאומי בתביעה להכרה בתאונה כ”תאונת עבודה”. ימי המחלה של העובד ישולמו ע”י המוסד לביטוח לאומי במסגרת דמי פגיעה. לפי חוק, תאונת עבודה מזכה את העובד בדמי פגיעה עד 91 ימים מיום תאונת העבודה ולאחר מכן ניתן להגיש תביעה לנכות במוסד לביטוח לאומי ולעמוד בפני ועדות רפואית במוסד לביטוח לאומי. מומלץ לפני נקיטת פעולה לפנות ליעוץ עם עורך דין לתאונת עבודה. יש לקחת בחשבון שביטוח לאומי לא שש להכיר בתאונת עבודה ומעלה קשיים, ולכן חשוב להיוועץ עם עורך דין מהשלבים הראשונים של התביעה מול ביטוח לאומי. ליווי מקצועי של עורך דין יסייע לנפגע מבחינה רפואית ומשפטית ובכך הוא שעשוי להגדיל משמעותית את הסיכוי שהמוסד לביטוח לאומי אכן יכיר בתאונה כתאונת עבודה ושהנפגע יקבל את הפיצוי הכספי המגיע לו.

תאונת עבודה עורך דין, מאיזה שלב?

ההמלצה היא לפנות לשירותיו של עורך דין המתמחה במקרה של תאונת עבודה כבר בשלב הראשוני. עורך דין תאונות עבודה יסייע במתן ההכוונה כבר בשלב הראשוני כיצד לפעול ובהליך ההכרה הראשוני במסגרת ימי מחלה של המוסד לביטוח לאומי. עורך דין תאונות עבודה יסייע על מנת שהנפגע יועל  לממש ביעילות ובמהרה את זכויותיו של נפגע גם מול המעסיק.

מתי נצטרך עורך דין לתאונות עבודה?

לא פעם אדם חולה ויש קושי להוכיח את הקשר הסיבתי בין המחלה למקום העבודה. ולכן במקרים שיש קושי להוכיח קשר סיבתי ברור בין הפגיעה לבין השהות במקום העבודה או בדרך אליו, מומלץ לפנות לשירותיו של עורך דין תאונות עבודה, על מנת לפעול להכרה על ידי בית המשפט כתאונת עבודה שהתובע זכאי לקבל פיצוי בגינה מהמוסד לביטוח לאומי, מחברת הביטוח חיים של התובע, מחברת הביטוח של המעביד או מכל גורם אחר.

לכן, גם אם אתם בטוחים שפגיעה שאירעה לכם אכן נחשבת לתאונת עבודה, מאוד לא מומלץ להגיש את התביעה ללא התייעצות עם עורך דין לתאונות עבודה על מנת לקבל ייצוג מקצועי ולקבל הכרה של נפגע עבודה. וזאת מאחר  שאמנם כל מקרה שבו נגרמה לכם פגיעה בדרך אל מקום העבודה וממנו או במהלך זמן העבודה, היא תאונת עבודה שאפשר להגיש בגינה תביעה. אבל בפועל יש להוכיח כי ישנו קשר ישיר בין הסיבה לתוצאה ורק תביעה שמצליחה להוכיח שהפגיעה אכן נגרמה כתוצאה ישירה מתאונה בזמן העבודה או בגינה, היא תביעה שהתובע יקבל פיצוי. בנוסף עורך דין תאונות עבודה ידע למקסם את הפיצוי המגיע לכם מהתביעה.

מעונין להגיש תביעת תאונת עבודה?

מחפש עורך דין לתאונת עבודה? אתם מוזמנים ליצור קשר עם משרדנו קובי כהן – משרד עורכי דין  ולקבל ייעוץ משפטי מקצועי מעו”ד תאונות עבודה מנוסה ומוכר. משרדנו ילווה אותך לאורך כל השלבים, החל מההנחיות הראשוניות לגבי אופן ההתנהלות המומלץ. החל משלב תביעת ימי מחלה ועד קבלת תשלום תאונת עבודה.

 משרדנו מתמחה גם בהכנה בפני ועדה רפואית בביטוח לאומי ובדאגה לקבלת מלוא הזכויות שלך.

שתפו את המקרה

הצלחות אחרונות

אודות עו"ד יעקב (קובי) כהן

משרד עורכי דין יעקב (קובי) כהן הוקם בשנת 2010.
עו"ד יעקב (קובי) כהן מתחמה בתיקי נזיקין, תאונות דרכים, ביטוח לאומי, פיצויים בגין רשלנות ומפגעים, וכן בתיקי רשלנות רפואיות.

עקבו אחרינו

מהמדיה