תביעות ביטוח

בעידן של היום מרבית האנשים מוצאים סכום ניקר מהכנסה החודשית שלהם בקנית ביטוחים פרטיים.

מידי חודש משלמים מאות ואף אלפי שקלים עבור שקט נפשי לרגע בו חלילה יחלו במחלה או יעברו תאונה שתגביל אותם ותפגע בתפקוד היום יומי והשתכרותם.

ישנם עשרות סוגים של תביעות ביטוח שהנפוצות מבניהם הם:

  1. אובדן כושר עבודה
  2. תאונות אישיות(נכות/שברים)
  3. בריאות, החזר הוצאות רפואיות, ניתוחים, תרופות שאינם בסל, וכו.
  4. מחלות קשות

בעת הפניה לגורם המבטח בבקשה לקבל פיצויים בגין המחלה/תאונה אנו נתקלים בקושי מהותי מול מערכת גדולה ומסורבלת שפועלת מאינטרסים כלכלים מובהקים.

לצורך המחשת התמונה נביא דוגמא קצרה מתיק שניהל משרדנו מול חברת הביטוח מהגדולות המוכרות בארץ.

פנה אלינו לקוח בסביבות גיל ה-50 וסיפר שאמו בת ה-80 מזה חודשים ארוכים מרותקת למיטה ומקבלת עזרה סיעודית 24/7 שעות. הבן הגיש בשמה תביעה לתגמול חודשי בגין מצב סיעודי ותביעתו נדחתה בטענה שהאם אינה עונה להגדרה של חולה סיעודי בהתאם לפוליסה.

נצא רגע מהדוגמא ונבהיר נקודה מהותית בנושא, ההבנה שלנו ללא הכשרה מקצועית או ניסיון בתחום הביטוח למה הוא מצב סיעודי, אובדן כושר עבודה, נכות וכו ובין ההגדרות בפוליסה שונות לחלוטין. פוליסת הביטוח נבנות כך שבאופן מכוון מנסים להקשות ולהקטין את כמות המקרים בהם אדם יהיה זכאי לממש את הפוליסה .

בחזרה לדוגמא, טענת חברת הביטוח הייתה שלמרות מצבה הסיעודי של האם עדיין אינה נמצאת במצב סיעודי בהתאם להגדרות הפוליסה. כל התחנונים של הבן והניסיונות להסביר את מצבה שך האם לא הועילו.

בסופו של יום משרדנו ייצג את המשפחה ובחודש 4/19 ניתן פיצוי בסך 184,000 ₪ כאשר רק חודשים ספורים לפני כן החברה סירבה לשלם שקל אחד בודד.

במידה וגם את/ה נתקלתם בסירוב מהחברה בא אתה מבוטח להכיר בכך שמגיע לך פיצוי/תגמול בשל מצב רפואי(אובדן כושר עבודה, תאונה/שברכים/נכות, מחלות קשות, סיעוד ) וכל דחיה אחרת של חברת הביטוח אנא פנו אלינו עוד היום .

פגישת הייעוץ במשרדנו היא ללא עלות והשכר בטיפול בתיק מבוסס על הצלחה .